SKYTJENESTER

24SEVENOFFICE

Nordens ledende teknologiselskap innen ERP og regnskapssystemer i skyen

dataplan april 16270
Med 24SevenOffice får din bedrift et ferdig integrert ERP-system med alt fra Regnskap, CRM, Prosjekt & Timer, Rapportering, Reiseregning til Lønn. Ferdig integrert mot et hundretalls systemer.

Noen fordeler med å bruke 24SevenOffice

ERP


Med 24SevenOffice får din bedrift et kraftig ERP-system med alt fra CRM, Økonomi- og Regnskapsprogram, Lønn, Prosjektstyring, Timeregistrering, Rapportering, Reiseregning til Lønn. Du har full kontroll over bedriftens prosesser fra A til Å – i ett ferdig integrert system.

Systemet er 100% skybasert, der kunder kan jobbe effektivt og holde seg oppdatert fra både laptop, nettbrett og mobil – uansett om ansatte er på farten eller på kontoret.


Regnskapsprogram


Med 24SevenOffice sitt webbaserte Økonomi- og Regnskapsprogram har du alt du trenger, ferdig integrert, i ett komplett system. Systemet håndterer alle formater for inn- og utgående bilag, og alle funksjoner er ferdig integrert; fra skanning, EHF, mottak, godkjenning, fakturering, bank, bokføring, reskontro – til rapportering med drill down ned til bilagsnivå.

I 24SevenOffice kan du tilpasse bilags- og arbeidsflyt, skreddersydd din bedrifts behov. Kunde og regnskapsfører jobber i ett og samme system, slik at du kan ta hånd om de oppgavene det er hensiktsmessig å løse selv tilknyttet regnskapet og bilagsflyten. Ekstern regnskapsfører og revisor har selvfølgelig fri brukertilgang til systemet.


CRM


Med 24SevenOffice CRM har du en kjerne du kan styre alle dine salgs- og kundeprosesser fra. Løsningen er naturligvis sømløst integrert med de øvrige modulene i systemet som regnskap, prosjekt, timeregistrering og samhandling, men er også tilrettelagt for integrasjoner mot en rekke andre løsninger som marketing automation, kampanjeverktøy, kundeservice, for å nevne noen.


Prosjekt & Timer


For en hver prosjekt- og konsulentbedrift er det viktig å ha full kontroll over alle faser i et prosjekt – fra planlegging, gjennomføring, timeregistrering til økonomi. Med 24SevenOffice Prosjekt & Timer får du en rekke smarte løsninger samlet på ett sted for håndtering av dine prosjekter – uansett om du er på farten eller på kontoret.

Modulene er integrert i 24SevenOffice ERP – og tilbyr smarte løsninger for et bredt spekter av bransjer, tilpasset ulike roller – i alt fra enkel til avansert prosjektstyring.


Mobil


En travel jobbhverdag har mer enn ett modus – og består av et vidt spekter av måter å jobbe på. Derfor er det viktig med fleksible verktøy, der det er enkelt å gi input og holde seg løpende oppdatert – uansett om det skulle være fra en laptop, smarttelefon eller et nettbrett.

24SevenOffice Mobil er utviklet med mål og hensikt om å være et nyttig verktøy i de situasjonene det er naturlig å bruke mobilen for å holde seg oppdatert – eller til å utføre oppgaver i jobbhverdagen.


Integrasjoner


24SevenOffice har et åpent API, noe som i korte trekk betyr at systemet er tilrettelagt for integrasjoner mot andre systemer- og til en langt lavere investering sammenlignet med tradisjonell software.

Å legge til rette for å kunne gjøre tilpasninger skreddersydd hver enkelt kundes behov, slik at våre kunder skal kunne kan bygge sitt eget økosystem – står sentralt i 24SevenOffice sin forretningsmodell og strategi.
I Rogaland finner du Dataplan Regnskap AS på Jæren, Sandnes og på Strand. Våre lokasjoner er på Forus, Tau og Bryne.  Vårt datterselskap Teamregnskap AS holder til i Sandnes. 
DATAPLAN Regnskap AS
Stokkamyrveien 18A | 4313 Sandnes | Tlf: +47 51 96 30 00 | Faks: +47 51 96 30 01 | firmapost@dataplan.no
DATAPLAN Regnskap AS
Stokkamyrveien 18A    |    4313 Sandnes    |
Tlf: +47 51 96 30 00    |    Faks: +47 51 96 30 01    |    firmapost@dataplan.no
© Copyright 2016 DATAPLAN GRUPPEN AS
DATAPLAN Regnskap AS
Stokkamyrveien 18A
4313 Sandnes
Tlf: +47 51 96 30 00
Faks: +47 51 96 30 01
firmapost@dataplan.no