SKYTJENESTER

Xledger

Xledger er det mest omfattende forretningssystemet i skyen

dataplan april 16209

Xledger har alt i ett system


Få kontroll og oversikt over din bedrift med Xledger. Du får alt du trenger i ett system, fra økonomistyring til prosjektledelse til kontroll på lager, innkjøp og logistikk. Brukeren får sanntidstilgang til bedriftens nøkkeltall.

Xledger er bygget fra grunnen for å effektivisere og automatisere administrative prosesser. Systemet er fullstendig nettbasert, utvikles kontinuerlig og benytter det siste innen internetteknologi og sikkerhet. Du får alt du trenger i ett system, fra økonomistyring til prosjektledelse til kontroll på lager, innkjøp og logistikk. Brukeren får sanntidstilgang til bedriftens nøkkeltall.
 

10 fordeler med Xledger


Vurderer du å skifte forretningssystem? Her er 10 gode grunner til å velge Xledger.

 

 1. Spar resursser


Effektive og kostnadsbesparende arbeidsprosesser. Tidligere manuelle prosesser, som bankavstemning og arbeidsflyt, er automatisert.
 

2. I nettskyen


Siden systemet er skybasert er det også tilgjengelig når som helst og hvor som helst, uavhengig av nettleser. I tillegg er systemet bygd i skyen og er derfor mer egnet i skyen enn tradisjonelle systemer som er flyttet over til skyen.
 

3. Automatiske oppgraderinger


Ingen lokale installasjoner, oppgraderinger eller vedlikehold for deg som kunde. Du jobber alltid på siste versjon av systemet. Vi tar ansvar for å levere en funksjon, drift og forvaltning av systemet og hele IT-miljøet. Ingen tvil om ansvarsgrenser
 

4. Rask og forutsigbar implementering


Vesentlig kortere implementeringstid enn standard ERP-systemer. Lave investeringer ved alle behov for endringer. Pay as you go – ingen investering.
 

5. Alltid oversikt og kontroll


Umiddelbar tilgang til oppdatert styringsinformasjon med visuell og intuitiv oversikt, i alle dimensjoner. Forbedre beslutningsgrunnlaget basert på analyse og tilgang til real-time data.
 

6. Skalerbart


Systemet utvikles i takt med bedriftens behov, du kan starte som liten bedrift og vokse deg stor uten å måtte bytte system. Systemet dekker kommende behov. Dette gjelder også om en bedrift ekspanderer eller starter samarbeid globalt.
 

7. Stabilt og sikkert


Oppetid på 99,98 %. Vi kjører regelmessig backup og testing av restore, som gir en høyere driftsikkerhet og mindre risiko for din bedrift.
 

8. Enkel arbeidsdeling


Det er enkelt å dele arbeidsoppgaver mellom medarbeidere og regnskapsbyrå samt involvere eksterne partnere, slik som f.eks. revisorer. Det at man lærer av andre reduserer risiko for feil, som gir mer lønnsomhet.
 

9. Integrasjon med andre systemer


Xledger tilbyr en rekke muligheter for å overføre forskjellige typer data fra eksisterende systemer til Xledger, og omvendt, bl.a. kunde- og leverandørdata, kunde- og leverandørtransaksjoner, hovedbokstransaksjoner, kassedata, ansattdata, produkter og bankinformasjon (bl.a. transaksjoner og bilag).
 

10. Alt i ett system


Du trenger ikke tilleggssystemer for timeføring, prosjektledelse, logistikk, skanning og dokumentflyt eller andre funksjoner. Alt er i ett system.
I Rogaland finner du Dataplan Regnskap AS på Jæren, Sandnes og på Strand. Våre lokasjoner er på Forus, Tau og Bryne.  Vårt datterselskap Teamregnskap AS holder til i Sandnes. 
DATAPLAN Regnskap AS
Stokkamyrveien 18A | 4313 Sandnes | Tlf: +47 51 96 30 00 | Faks: +47 51 96 30 01 | firmapost@dataplan.no
DATAPLAN Regnskap AS
Stokkamyrveien 18A    |    4313 Sandnes    |
Tlf: +47 51 96 30 00    |    Faks: +47 51 96 30 01    |    firmapost@dataplan.no
© Copyright 2016 DATAPLAN GRUPPEN AS
DATAPLAN Regnskap AS
Stokkamyrveien 18A
4313 Sandnes
Tlf: +47 51 96 30 00
Faks: +47 51 96 30 01
firmapost@dataplan.no